Akcesoria do treningu siłowego, które wybrać?

0
30
Jakie akcesoria przydadzą się podczas treningu siłowego?

Aby nasze treningi, pozwalały nam na kolejne rezultaty i rozwijanie się pod kątem fizycznym, musimy regularnie dostarczać im czegoś nowego, co spowoduje prawidłowe reakcje fizjologiczne, czyli nasz sylwetka ulegnie zmianie, nasza kondycja się polepszy i nabierzemy więcej siły.

Jak to zrobić? Na początku można zmienić swój plan treningowy. Kolejnym elementem jest ilość wykonywanych ćwiczeń. Później możemy pomyśleć o urozmaiceniu naszych treningów, poprzez dodanie akcesoriów do treningu. Treningi wtedy będą, dużo ciekawsze.

Akcesoria do treningu siłowego – rodzaje 

Rękawice, pasy, ręczniki, bidony, uchwyty, torby treningowe, a także ochraniacze, wszystkie te akcesoria mogą okazać się niezbędne podczas treningu siłowego. Po co nam to? 

Opaski magnetyczne, są dostępne też w formie bransoletek. Pokryte są materiałem, który emituje  jony ujemne oraz posiadają magnesy skierowanych w stronę naszego ciała. Wtedy zachodzi magnetoterapia. Służą do miejscowego leczenia różnych schorzeń, naciągnięć mięśni, bólów reumatycznych, zmian zwyrodnieniowych stawów i kości. 

Ręcznik, podczas treningu to niezbędny element. Wybierając ręcznik na siłownie zwróćmy uwagę na materiał z którego jest wykonany, ważne żeby był miękki i dobrze chłonął oraz nie powodował podrażnień. 

Shaker lub bidon, różnią się pojemnością oraz sposobem podania płynów. Bidon lepiej sprawdza się do podania wody, natomiast w shakerze zazwyczaj rozrabia się odżywkę białkową. 

Akcesoria do treningu siłowego, które wybrać?

Torba sportowa, powinna być pojemna, dzięki temu jesteśmy w stanie zabrać ze sobą najpotrzebniejszy sprzęt na trening. Kompaktowe torby, zapewniają wygodne użycie.

Zegarki, pulsometry, zegarek służy do mierzenia czasu podczas treningu, z kolei pulsometr jak sama nazwa wskazuje, pokazuje jaki mamy puls podczas wykonywanych ćwiczeń. Jest to bardzo ważne, jeżeli chcemy aby trening przyniósł efekty.

Rękawice ochronne, przydadzą się podczas treningu z wykorzystaniem ciężarów. Najlepiej kupić takie bez palców, taki model skutecznie chroni skórę przed otarciami.

Wałki, rollery, mają zbawienny wpływ na nasze ciało po treningu. Dzięki nim wykonamy masaż obolałych mięśni. Wykorzystywane są również podczas zajęć fitness. 

Przeczytaj też: http://www.curio.pl/silownia-dobra-forma-aktywnosci-fizycznej/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here